Saya akan senyap sampai bila2..


klu e2 yg terbaek..
I cant be perfect




hnye seorng insan..




slalu berdoa tok jauh dr perasaan yg leh wat diri sendr sakit..
tp 2 akan di uji dengan perkara2 yg menyakitkan ati tok kite lebih tabah dengan dugaan




n melatih diri tok jauh dr perasaan yg menyakitkan 2..




maap kan aku andai pernah sakit akan perbuatan aku..
aku xmampu bila perasaan yg menyakitkan 2 dtg..








maap kan aku yg xsempurna..

belum layak

aku belum layak untuk dpt ape sbnrnye..

aku belum sempurna tok ase 2 smua..

ape aku merepek ni..

blum

belum

sedia ke

atau aku

yg xleh nk trime..


hmmm....

adakah aku layak???

ari2..mcm2 yg jd..tp ari ni ntah kenape..

kenape aku wat mcm ni..adakah aku lyk..

tok pertikai smua 2..aku cm aku..yg bnyk ngan kisah2 yg hitam..

septtnya aku trima klu nk diri aku d terima..

aku sape???

aku hnya di simpang..bnyk pilihan yg boleh d pilih..tiggalkan aku d simpang..adoi..

atau..perlu ke aku pergi???


**idup tnpa tujuan..jln dlm simpang yg gelap..tlg la bantu aku..aku hnya insan yg penuh noda itam..klu perlu tglkan aku untk ilang sepenuhnya..layak ke aku???**

harus ker??

salam..terlebih dahulu..

agak lm jgk xpost..bkn ape mls nk taip2 ni..

tp ari ni aku xtaw ape sbnrnye nk ase..

btol ke ape yg aku ase ni..ptt ker??

nk ase lbh tp aku tkt..nk ase kurng aku jauh skali..sbb aku jd suka ngan ase 2..

ase 2 wat aku kompius ngan diri aku..

bile pk blk..aku tkt kecewa..tp 2 kan lumrah..ane nk dtg bahagia klu xde sktnye..

aku tkt..

xperlu~~

kate2 2 berulang..xpena benti..

sentiasa dtg dlm idup..

tp aku xperlu tok percy kate2 2..

sbb slalu aku dgr..slalu aku ase..

tp nape xpena nk ase serik ngan kate2 yg berulang 2..

aku pnat..mgkin aku perlukan ms..

lupekan kate2 yg perit 2..

xmau dtg n trus dtg tnpa noktah..

pnat~~

bukan tok kali kedua

kamu tetap kamu..

bkn tok kali kedua tok jd bnd yg sama..

bia kan yg lm begitu..

jgn biakan yang baru mendatg..

1 masalah akan timbul..

percy la ati kamu..

jnji yang pasti akan dtg jgk..

so bersabar la..

jgn siksa ape yg da sedia tersiksa..

pnat kot..

bia kan begitu k..

xperlu tok lebih2 ase tok kali kedua..

ckup ngan ape yg da jd k..



PASTI TIBA JNJI 2..

13.2.10

da dua ari lps bufday die..

marh kot die kat aku..hukhuk..berjaya jgk akhirnye..wat org benci kat aku..leh la aku lupekan jek..ye la org da btol benci kan..huhu..hmm..tp skt jgk..xpe la..bnd da jd..

smlm..

aku nk jauhkan diri dr org yg rpt ngan aku..xnk da ase skt mcm dl..bia la skt skang..klu x aku ag skt nnt..sowie..aku mintk maap..mgkin skt tp alang2 da skt..bia la skt skang kan..huhuhu

k la..ari ni aku nk blk uma..nxt wik pas blk uma aku nk wat bnd yg ptt..xmau da ase 2 smua..insyaALLAh..caiyok3..aku kuat kan..xde ape yg leh hlg aku..tata kenangan..:)

sEnyuman Kamoo itu..

sAhabat..

bila tersenyum..aku ckup senang tok tau kamu senang dengan aku..aku taw aku xsempurna tp dengan senyumn kamu buat aku puas ati tok ape aku akn buat tok ari e2..walau aku taw kamu x seperti aPe yg kamu pamer kn dengan senyuman..tp senyum la sbb kamu nmpk manis ngan senyuman n seng tok org laen bila melihat..



"Abg"

kamu perit tp xpenh tok pamer kan ape yg kamu ase pd org laen..org xpena taw..kamu ckup tabah tok smua e2..aku bangga..kdg2 aku ingin sgt taw ape yg kamu ase sebalik senyumn yg kamu beri..kamu terbaek..kesabrn mengatasi sglnya..caiyok2..gambate..kamu memg Kuat



kwn..

aku suke bila kamu senyum..nmpk grg bila xsenyum..manis sgt..suke sgt..tp hnya dpt memndg senyuman kamu jauh..dingin kamu buat aku benci pd diri..mgkin ade slh yg aku wat, yg ku sndr xsedr..kamu mnis ngan senyuman..senyum la slalu..aku suke..



aku..

ptt ke aku senyum??org kate kentalkan ati ngan senyuman..senyum dpt merwt ati yg skit..senyum dpt ilangkan ase cdey..senyum dpt tengkan ati..aku akui smua 2..tp kdg2 diri xdpt kawal tok tidak senym sbb aku kdg2 ase benci ngan diri sndr..tok ape aku senyum klu ati xpena nk trime diri sndr..xptt tok ase aku pk smua 2..aku perlu senyum slps ni..jgn da ase smua 2..



BEGITU JUGA NGAN KAMU..SENYUM LA..SENYUM BUAT ORG LAEN JUGA GEMBIRA..E2KAN 1 KEBAHAGIAAN BILA ORG LAEN SUKE BILA KMU JUGA SUKE..


SO, PAS NI SENYUM YEP..HUHU..


SMILE...

kwn..

kwn..

perlu ke??

perkataan ni mgkin seng tok ditanam tok membiasakan diri supaya hanya tok berkawan..xnk da lebih2 ..

AKU XMAU DA!!

kwn..


kwn..


kwn..


kwn..


kwn..


kwn..


kwn..


kwn..




~tetap kwn smpi bile~

~that the promise~

~it will never change~


hmm...

(",)...(>_<)..smile... :)


caiyok2...gambate!!

nk letak title ker??



ape ek aku ase skang..ari ni aku xjangka bnd ni jd

kul 16.05~ kuar ngan tat,p mam cendol ngan laksa kat cendol bunian

kul 16.40~ teman tat p warta beli beg yg die minat, tp da xde.so kena cari ag..cr 1 warta..pusing2

kul 17.30~ cari masjid sblm nk p mam kat tasik idaman..

pas solat br p

kul 18.10 ~ smpi tasik idaman, peh mam tomyam, ns putih ngan smbal blacan..sgt pedas..tp nikmat..kah3..mkn berpeluh n beringus

pas2 blk,xtaw da kul brape tp singgah psar mlm. tat nk bli stokin..hukhukhuk

cr punye cr tetb lak aku nmpk beg yg mcm comey..

ape ag tnye la tok jd supplier..

wane pink

wane biru

ape kes cite mcm ni...alkisah

sbnrnye smlm pttnye aku ngan dak kumpln aku kena p downtown@ uptown tp xjd..sbb ktorg xde pengangkutan yg septtnye tok p sn

xjd g..smlm sgt2 tension sbb xdpt wat bnd yg pttnye aku kena wat..smua bnd xjd..sgt cdey..tp xpe la..nk wat ape pn memg xleh da..

tp upenye ade hikmah xg smlm,ari ni aku da dpt supplier tok beg..hope jd sgt..n ari ni dpt mam yg best2,,hehehe..thnx 2 tat..teman aku tok 2..hukhuk caiyok2


betol ke ape aku tgk ni???

hehehe

ari plg mengujakan..

mane x nye..otw nk p dftr syarikat td leh lak nmpk muke sorng dak ni sebijik mcm komeng..tp 2 dr mate aku la

tp tgk la ni..


video


*jgn mara~ baju mane merah

ape nk jd ni??

huh..ape kes??
aku mengigil dpn die..
huh..pnat kot nk cover..

ingt xnk da bersemuka tok ms yg lm tp..
2 smua takdir..aku terpaksa jgk bersemuka..
kdg2 terpk..nape aku diletakkan di c2
kenape aku diberi tok sm2 ngan die..

nape slalu sm2..
bkn kehendak tp kenape???
bkn hendak bertnye takdir..cm plik kan

aku phm skang..qada n qadar 2
1 bnd yg kte xkan phm..sbb e2 smua ALLAH yg menentukan..
aku sbg hamba xleh nk tolak smua bnd 2..

hope sgt yg die phm n x pk yg bkn2 tentng aku..
pasni aku kena bersemuka dgn die tok ms yg pnjg..
aku hrp cm sem ni jek
pasni xjmpe da..jmpe pn hope ms 2 aku xase pape da kat die..
xpn bio la die da kawin ke..
lega ckit ati aku..huhu
xtrus ade prasaan yg bkn2 ni kat die..

skang ni die suke pgl.."erlow kwn"..
walaupn aku cdey ngan panggilan 2 tp klu die ase die slesa
aku pn slesa..xnk da jd mcm dl..
nk tetp jd kwn walau apepn..
prasaan ni bkn penghalang tok kte jd kwn..
klu la die terbc..sowie la ye..
cm luahan jek..

n skang ni aku nk jd yg terbaek tok diri aku..
SEMANGAT2!!

amin..

agak2 la

huhu

aku cube tok epi..

mgkin skang aku leh epi tp ms akn dtg aku xtaw mcm ane..ape2 pn hope trus mcm ni..

hehe..ase sgt2 puas ati pas da ckp ape aku ase kat die walaupn aku xtaw ape yg die pk sbnrnye..*nyampah tol*

td die msg aku..die nk blk uma..leh lak die msg mcm ni.."erlow kwn,aku blk *** mlm ni.."..ai taw la aku mintk tok jd kwn die..kot ye pn terng sgt kot..PERLI baek punyer..klu aku leh nk cekik die da lm da aku cekik die..hehehe

tp ank org kot..

xpe2 ni ari die..2gu ko..kah3

yg penting aku nk diri aku epi..klu cedey ag..nk sekeh2 jek pale org yg wat aku cdey 2..leh ke?? suke2 jek..

ape2 pn..wish 4 dis 4 a long time..amin..

akhirnye..

huh..ari yg sengal gak la ari ni..

smlm pas je blk dr tgk adnan sempit..aku bg msg kat awak.."kan bgs.."

pas2 awak bls.."ha sgt bgs..haha...ap yg kn bgs?"

sy xbls

awak bls.."ima"

sy diam

awak anta ag.."npe sbnrny ni..ap yg ko nk ckp td"

sy hnya pndng hp

awak anta ag.."xsdpla klo ko cmni..klo ad ap nk gtau aku ckp jela,jgn cmni"

sy tertido..

sy belum ade kekutan tok ckp smua 2..dlm sepi sy pk..agr otak sy ni dapt pk ape sbnrnye..n di mane kekuatan tok smua 2..sbb lctr sy pena ckp manusia akn lebih waras dlm selsaikan mslh bila die pk mslh dlm tido die..sy buat..

tp mgkin ati yg tergerak..bgn dr tido sy mintk maap..awak bls..awk nk taw jgk nape sy ckp mcm 2..sy kumpul kekuatan tok ckp.. sy luahkan smua..sy xnk smpn da..sy pnat..ari ni sy hrp awak ckp ape yg sy tnye..sy nk taw..*berhrp dlm ati*..Ya Allah kuatkan la hamba MU ini..sy akan trus terng walaupn memalukan diri sy..sy nk taw sgt..

dl pena sy ckp..sekali hope awk phm..tp smua 2 belum terurai ag..ari ni sy nk ckp smua skali..

hope pas ni xde da ase mcm ni..

n kte akan jd kwn smpi bile..

hope jgk sy kuat..


makin lame makin????

huhu

lm gak la aku x post pape..niat memg ade tp mcm mls jek nk post..mcm2 cite nk wat tp blum ade kekuatan tok cite smua 2..

klu diikutkan da sebulan aku tglkan n cube lupakan smua 2..

tp masih xmampu..

kenape smua ni wat kte jadi lemah tok wat bnd2 laen..aku da kehilagan someone..die xpena nk bg respon..ape ye slh aku..mgkin aku ade wat silap yg aku sndr xnmpk tp cube la ckp..da lm pendam

aku cube tok memahami tp xpena phm ape sebnrnye..aku lpskan smua tok tenagkan ati aku

tp

smpi skang xde ape yg berubah..kau masih begitu..

ape yg aku wat ni btol ke tidak???

aku pn xpasti

tp yg nyata semlam aku mimpi tentng kamu tp aku xceria..kenape ye..??

motif??

keadaan masihh tidak berubah..

tak de kate putus yg keluar..

aku nk lupekan..

tp kau yg pertama..


 


Copyright © 2010 kEnape..? mEngape?? sIapA?? |Designed by mojak88