ape nk jd ni??

huh..ape kes??
aku mengigil dpn die..
huh..pnat kot nk cover..

ingt xnk da bersemuka tok ms yg lm tp..
2 smua takdir..aku terpaksa jgk bersemuka..
kdg2 terpk..nape aku diletakkan di c2
kenape aku diberi tok sm2 ngan die..

nape slalu sm2..
bkn kehendak tp kenape???
bkn hendak bertnye takdir..cm plik kan

aku phm skang..qada n qadar 2
1 bnd yg kte xkan phm..sbb e2 smua ALLAH yg menentukan..
aku sbg hamba xleh nk tolak smua bnd 2..

hope sgt yg die phm n x pk yg bkn2 tentng aku..
pasni aku kena bersemuka dgn die tok ms yg pnjg..
aku hrp cm sem ni jek
pasni xjmpe da..jmpe pn hope ms 2 aku xase pape da kat die..
xpn bio la die da kawin ke..
lega ckit ati aku..huhu
xtrus ade prasaan yg bkn2 ni kat die..

skang ni die suke pgl.."erlow kwn"..
walaupn aku cdey ngan panggilan 2 tp klu die ase die slesa
aku pn slesa..xnk da jd mcm dl..
nk tetp jd kwn walau apepn..
prasaan ni bkn penghalang tok kte jd kwn..
klu la die terbc..sowie la ye..
cm luahan jek..

n skang ni aku nk jd yg terbaek tok diri aku..
SEMANGAT2!!

amin..

No comments:

Post a Comment

 


Copyright © 2010 kEnape..? mEngape?? sIapA?? |Designed by mojak88