aku tetap aku..aku xkan pena jd die..AKU..

aku seorng manusia
yg xmampu menentukan sape yg lebih layak..
TUHAN penentu segalanya..
kwn umpama secebis ati, sekali terusik..terasa sekeping ati

kdg2 aku terlupa
aku bnyk melukakan ati seorng kwn
aku xpena bermksud tok smua 2..
pena ingin xmau idup d dunia ni..
sgt bnyk sktkan ati orng

tp aku hnya insan
yg xpena terleps dr dugaan
aku xpena meminta tok smua ni terjd
aku mahu smua nye terbaik tok ape yg jd tok seorng kwn..

trime la aku seadnye..
aku tetp aku
aku xkan pena menjd die
aku xkan pena jd ko
aku xkan pena jd awk
aku tetp menjd aku
aku xpena berubah walau aku tau dugaan mengugat kesetiaan
keadaan menjdkan kte mangsa tok setiap perkara yg terjd

hrpn cm 1
setia kwn amat bermkne 
xde kwn xde idup..
siapa kwn kte
e2 la diri kte..

maap atas segala slh silap..

No comments:

Post a Comment

 


Copyright © 2010 kEnape..? mEngape?? sIapA?? |Designed by mojak88