Dia @ "dia"

kenape jd mcm ni...
aku xknal "die" tp rs xtenteram
asyk je "die.."
yg lm g mane???
mgkin sbb akhlak yg terjg..
suspek yg d cr..kuikui

cdih la mcm ni..
aku xrs aku terbaik tok orng begitu..
aku xsempurna tok orng yg baik..
tp orng kate..
bile kte syg bkn bermakne kena memiliki..
nk luahkan..tp xsanggup..
"die" da menolak diri yg xsempurna ni sblm sempt knal..
sabo je la eh..blum tibe ms yg sesuai..
idup kena truskan..

Dia..
pena mencintai..
tp kini aku di abaikan..
dunia..
jnji pena d tutr tp xpena tunaikan..
idup pnuh dgn penantian..
bak kate orng penantian 1 penyiksaan..

mlm ni aku xdpt nk tentukan sape
Dia @ "dia"

mgkin bkn slh seorng dr mereka..
sepi idup tnpa ksh syg ..
sepi hari tnpa kehadiran..
sepi selmnye andai xjmpe..

hakikat idup..
kena diteruskan..
walau bkn niat
walau xpena rela 
walau diri ditolak
walau penantian menjd 1 rutin..

YA ALLAH..tolg la hmba MU ini..
hamba lemah dlm penantian..

No comments:

Post a Comment

 


Copyright © 2010 kEnape..? mEngape?? sIapA?? |Designed by mojak88