tika ko kecewa dan keseorngan

post aku kali ni..

sj nk wat cite cdih..

xde kena mengena yg idup atau yg br nk lahir(ade ker)


ari ni kte dtg ngan rmi orng sekeliling kte..

andai 1 ari

kte sorng..

ape kte rs..

kecw..cdih..

huh..(mengeluh nmpk)

jgn!!

2 smua dugaan..

mgkin ko blum lg knal ape e2 idup..

kte idup kat dunia ni mmg sorng2

mati pn sorng2

mane ade orng teman..

tp kte kat dunia ni perlu mengenal n memahami 

ape e2 idup..yg xpena lekang dr dugaan

TUHAN xkn duga hambaNye dgn dugaan yg xmampu d tanggung oleh hambaNye..

Die lebih mengenali kte..

kesabaran dlm hati kena la tetpkan..

pena aku terpk..

kenape jd mcm ni..

tp kte sndr xdpt nk jwb selagi kte x mencube..

andai aku dtakdirkan untk berseorg 

mgkin e2 yg terbaik

tp aku perlukan sokongan

sokong la hamba MU ni YA ALLAH..

mgkin aku bkn hamba yg baik..tp aku akn cube yg terbaik

so, jgn la kecw ngan ape yg ko rs skang ni..

hadapi la dgn tabah

setiap orng ade tnggungjawb sndr

aku perlu tau ape yg aku kena wat..


No comments:

Post a Comment

 


Copyright © 2010 kEnape..? mEngape?? sIapA?? |Designed by mojak88